Jau balandžio 27-ąją savo duris Vilniuje atverti žadantis vidaus patalpų kartodromas „Kartlandas“ įgauna formas – preliminariai sudėliotą trasą išbandyti pakvietė „Nissan GTR“.

„Vidaus patalpų kartodromus visada kritikuoja dėl trasos pločio – sako, kad siaura, nėra kur aplenkti lėtesnių varžovų ir panašiai. Šiose patalpose mums pasitaikė labai palankūs tarpai tarp kolonų, tad šios problemos išvengsime. Kaip tą išbandyti? Na, „Nissan GTR“ atrodo kaip pakankamai platus automobilis testui, todėl ir nusprendėme būtent juo įveikti naująją trasą“, – pasakoja idėjos autorius Linas Ramoška.

Vienam įspūdingiausių sportinių automobilių pasaulyje pavyko nesunkiai suvingiuoti „Katlando“ trasą, bei tapti pirmuoju, kuriam leista užvažiuoti ant šviežiai paruoštos rampos. 1,4m aukščio statinį jungia du užvažiavimai – abu 11 metrų ilgio, o esminį įdomumo aspektą įneša ant rampos įrengtas 90 laipsnių posūkis.

kartland-GTR-8

„Šis trasos elementas mūsų kolektyve buvo stipriai išdiskutuotas – esame tokių matę pasaulyje, tačiau Lietuvoje, mūsų žiniomis, tokio niekada nebūta. Po diskusijų, nusprendėme imtis šio pakankamai sudėtingo reikalo – teko „palaidoti“ du rūsius, juos tinkamai sulyginti, sumūryti šonines sienas, jas tarpusavyje sutvirtinti, paruošti pagrindą ir išlieti keletą tonų betono – procesas truko matyt gerą savaitę, tačiau rezultatu esame visiškai patenkinti“, – pasakoja kartodromo vadovas Mantas Krivickas.

Pirmą kartą Lietuvoje kartodromo trasoje sumontuota rampa

Iš karto po „Nissan GTR“, naująjį trasos elementą išbandyti norą pareiškė ir lenktyninkas, 2015-ųjų metų „Dakaro ralio“ dalyvis Vaidotas Žala. Rampą išbandęs iš abiejų pusių, Vaidotas liko labai patenkintas ir kartodromo administracijai pateikė tik vieną klausimą – „Ar bus metiniai abonementai?“.

Vaidotas Žala kartlande

Rampą, naujai paruoštą trasą, bei kitus „Kartlando“ elementus bus galima išbandyti jau balandžio 27 dieną, kai šalia „Litexpo“ parodų centro įsikūręs objektas atvers duris visuomenei.